Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

  1. SEKRETARIAT: ul. Działdowska 6, pon-pt. w godz. 8.00-16.00
  2. KASA: ul. Działdowska 6, poniedziałek – piątek 9:00-16:00 oraz w czasie płatnych wydarzeń
  3. Dostęp do informacji publicznej:
    Na wniosek złożony zgodnie z art. 10 ust. 1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1198 ze zm.) udostępnia się informacje publiczne, które nie zostały udostępnione w niniejszym Biuletynie, z ograniczeniami wynikającymi z przepisów prawa: art. 5 ust. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej, przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz tajemnic chronionych ustawowo.

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. Poniżej znajdują się dane teleadresowe, pod którymi można składać skargi i wnioski:

  • pisemnie: Wolskie Centrum Kultury, ul. Działdowska 6, 01-184 Warszawa
  • pocztą elektroniczną: sekretariat@wck-wola.pl

Skargi i wnioski wnoszone ustnie przyjmuje Dyrektor w uzgodnionym telefonicznie, za pomocą poczty elektronicznej lub w sekretariacie terminie. Nie później jednak, niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia chęci spotkania.

Co powinno zawierać pismo?

Pisma tj. podania, wyjaśnienia, wnioski, żądania, odwołania, zażalenia itp. mogą być wnoszone pisemnie, telefaksem, pocztą elektroniczną.Należy wskazać przynajmniej imię i nazwisko osoby, która podanie wnosi, jej adres oraz określić żądanie, wniosek.Podania muszą również czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych. Pismo musi być podpisane.

Procedura zgłoszeń wewnętrznych

Pobierz dokument

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba